فاطیما کوچولوفاطیما کوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

فاطیما کوچولو

دخترم دوستت دارم

1393/5/14 17:30
459 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم دوستت دارم دخترم به تو زندگی را خواهم آموخت. اما خودت بهتر از من بیاموز درست زندگی کردن را، بیاموز اگر دلت شکست اشک درمانش خواهد بودف اگر ترسیدی توکل به معبودت درمانت میشود،

 دخترم بیاموز که مهربانی دلیل نمیخواهد، اما به کدام انسان مهر ورزیدن حتما دلیل میخواهد ....حتما دلیل میخواهد ...با کدام پرنده پریدن، فکر میخواهد، دخترم عشق منطق نمی شناسد اما چگونه عاشق باشی دلیل میخواهد دخترم دنبال نام نباش که مهربانی به مهربانترین مخلوقات خدا ترا نامی خواهد کرد.

 دخترم ترا نامی نیک نهادم و دوست دارم که تورا درخوشنامترین مردم در نزد خدا ببینم هرچند اگر آن زمان در کنارت نباشم، اما در آسمان خدا ترا نظاره خواهم کرد. دخترم خوب باش با دلیل وگاهی بی دلیل،

 دخترم فکر خوب بزرگترین نعمت است پس فکرت رابساز سپس دلت را، اندیشه هایت را، گفتارت از فکرت سرچشمه میگیرد خودش درست خواهد شد. دخترم دوستت دارم تو هم فرزندت را دوست بدار ازعمق وجودت، از دلت، از قلبت، از اندیشه ات، زیرا فرزندان تو فرداها را خواهند ساخت...دخترم از هر دین و آیینی که هستی به معبودت بیاندیش به کتاب آسمانیت ...ببین دخترکم همه در تمام دورانها به تو آموخته اند که اندیشه هایت رفتارت را میسازند پس دختر خوبم اگر روزی اندیشه ات مسموم شد بترس.

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان و بابا
21 مرداد 93 13:33
سلام من حديث جونم عسل مامان و بابام من چهار ماه ام يعني امروز چهار ماهمو تموم كردم و رفتم 5 ماهه من تازه وبلاگ باز كردم خوشحال ميشم كه بهم سر بزنيد بياييد هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان اعظم
9 شهریور 93 13:06
سلامممم ممنونم از محبتتون وبلاگ نازنین فاطیما جون هم با افتخار لینک شد